خرید اقساطی از نیم وال

Friday، ۲۳ Dey ۱۴۰۱

مجموعه نیم وال در راستای وظایف اجتماعی خود و برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان اقدام به همکاری با ازکی وام کرده است.

از این به بعد شما میتوانید بدون نیاز به ضامن تا سقف 50 میلیون تومان با بازپرداخت 18 ماهه از نیم وال خرید کنید

جهت دریافت اعتبار خرید اقساطی همین حالا اقدام کنید تا در سریعترین زمان ممکن کالای مورد نظرتان را خرید کنید 

سایت ازکی وام

مراحل دریافت وام از نیم وا

مرحله اول

ثبت‌نام

برای دریافت اعتبار لازم است ابتدا در از کی وام با شماره موبایلتان ثبت نام اولیه را انجام دهید . پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید. سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید.

مرحله دوم

اعتبار سنجی

از اعتبارسنجی سابقه فعالیت بانکی استفاده می‌کنیم. برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران 10 هزارتومان برای این اعتبارسنجی دریافت می‌کند.

مرحله سوم

بارگذاری مدارک

پس از اینکه نتیجه اعتبارسنجی شما از سابقه فعالیت بانکی دریافت شد، درصورت نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، تصویر مدارک‌تان را بارگذاری کنید. در این مرحله باید تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی ( که قرار است به عنوان ضمانت ارائه دهید) بارگذاری شود. در این مرحله لازم نیست مبلغی روی چک نوشته باشید، تصویر یک چک سفید جهت استعلام کافیست.

مرحله چهارم

تحویل مدارک و امضای قرارداد

همکاران ما در از کی مدارک شما را بررسی می‌کنند و در صورت تایید برای ادامه‌ی مراحل، از طریق تماس تلفنی یا پیامک به شما اطلاع می‌دهند. شما کافیست چک را طبق توضیحاتی که به شما خواهند داد، تکمیل کرده و زمان و مکان مراجعه‌ی نماینده‌ی ما را انتخاب کنید. در این مراجعه، قرار داد را امضا می‌کنید و چک را تحویل می‌دهید.

مرحله پنجم

خرید اعتباری

پس از تایید، اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود. کافیست هنگام خرید از نیم وال در قسمت پرداخت، درگاه خرید ازکی را انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط شما طبق طرحی که خودتان انتخاب کرده‌اید، شروع می‌شود.