بازسازی اتاق خواب ون گوگ!

Friday، ۱۲ Dey ۱۳۹۹

موسسه هنر شیکاگو همچنین ماکتی با ابعاد انسانی از این اتاق خواب هنری آماده کرده است که هزینه ی اجاره و اقامت در آن شبی ۱۰ دلار اعلام شده است.علاقه مندان می توانند از طریق سایت Airbnb.com اتاق را رزرو کرده و شبی رویایی را در آن سپری کنند.این اتاق درست مانند نقاشی ون گوگ است و برای تزیین آن از صندلی و تخت خواب و تابلوهایی مشابه نقاشی اصلی استفاده شده است. اتاق به سبک پست-امپرسیونیست تزئین شده و یادآور جنوب فرانسه است.

خرید تابلو نقاشی اتاق خواب ون گوگ

ونسان ونگوگ یک نقاش پسادریافتگر (پست امپرسیونیسم ) هلندی بود، که کارش تأثیر گسترده‌ای بر هنر قرن بیستم داشت. کاراو شامل پرتره‌ها، خودنگاره‌ها، مناظر، طبیعت بی‌جان، سروها، مزارع گندم و گل‌های آفتاب‌گردان است. او از کودکی به نقاشی علاقه داشت ولی تا اواخر دهه دوم زندگی‌اش نقاشی نکرد. او بسیاری از کارهای شناخته‌شده‌اش را در دو سال آخر زندگی‌اش تکمیل کرد. وی در یک دهه بیش از۲٬۱۰۰ کار هنری تولیدکرد که شامل ۸۶۰ نقاشی رنگ روغن و بیش از ۱٬۳۰۰ نقاشی با آبرنگ می باشد.

هرچند او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو ، یعنی تاکستان سرخ را فروخت . اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان قرن نوزدهم شناخته می شود.

خرید تابلو نقاشی اتاق خواب ون گوگ

خرید تابلو نقاشی اتاق خواب ون گوگ