دانلود رایگان سمینار « ارزوی تو دستور توست » از کوین ترودو

Saturday، ۲۳ Farvardin ۱۳۹۹

به جرات میتونم بگم زندگی شما به قبل و بعد از گوش دادن به این سمینار تقسیم خواهد شد!!

حالا خودت میدونی! میخوای پیشرفت کنی یا نه ؟

کوین ترودو کیست ؟

کوین ترودو یک مولتی میلیونر خود ساخته آمریکایی است که در ۶ فوریهٔ ۱۹۶۳ در شهر ماساچوست چشم به جهان گشود. او از سن 17 سالگی وارد جوامع مخفی مانند برادر هود ، فراماسونری ، اسکال اند بونز و… شد. کوین ترودو در این جوامع آموخت که چطور میتوان با کنترل ذهن و افکار به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرد. کوین ترودو پس از موفقیت های پی در پی که با کمک آموزش هایی که به او داده شد بود توانسته بود کسب کند؛ تصمیم میگیرد این قانون و راز بزرگ را به کمک دوره ها و کتاب هایش به گوش مردم برساند.کتاب ها و دوره های کوین ترودو مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت این دوره ها باعث شدند تا مردم نگاه تازه ای به دنیا پیدا کنند.

دانلود « سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو »

سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو چرا جنجال به پا کرد ؟

آرزوی تو دستور توست با هزینه ورود 10 هزار دلار در جایی نامعلوم در رشته کوه های آلپ سویئس در سال 2006 برگزار شد. این سمینار به صورت صوتی و بدن هیچ فیلم و عکسی منتشر شد زیرا افرادی در این سمینار حضور داشتند که صحت سخنان کوین ترودو را برای حضار تایید میکردند و نباید شناخته میشدند افرادی از جوامع مخفی و یا افرادی که بسیاری از ما دوست داریم تا یک بار آنها را از نزدیک ببینیم و با آنان صحبت کنیم. این دوره در ایران نیز طرفداران زیادی را پیدا کرد و همین امر موجب شد بسیار از سایت ها این دوره را ترجمه کنند و در سایت های خود برای فروش بگذارند قیمتی مشخصی برای خرید این دوره وجود ندارد که نیم وال 12 قسمت این سمینار را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

چرا باید به دوره های کوین ترودو گوش داد؟

کوین ترودو سعی به آموختن چیز جدیدی به شما را ندارد او راز و قوانینی که سالهاست فقط افراد طبقه بالای جامعه باخبر هستند را به شما می آموزد این قوانین هزاران سال است که وجود دارد ولی مردمان عادی از آن خبر ندارند. وی این قوانین را در زندگی خود نیز استفاده کرده است او درآمد میلیون دلاری دارد و صاحب 32 شبکه تلوزیونی و ده ها شرکت در زمینه های متفاوت است.

کتاب ها، دوره ها و سمینارهای او به صدها زبان ترجمه شده و در کشورهای مختلف بسیاری توسط مردمان استفاده میشود. کتاب های صوتی کوین ترودو در اکثر سایت های موفقیت یافت میشود نام او برای اکثر مردم بیانگر موفقیت و ثروت است. او خود سال ها در جوامع مخفی عضو بوده است و قوانین و رازهای آموزش داده شده در این جوامع را به خوبی آموخته است.

دانلود « سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو »

مراحل یادگیری کوین ترودو

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست تاکید بسیار زیادی بر روی یادگیری دارد زیرا او معتقد است که میزان یادگیری هر فرد نشان دهنده مقداری است که آن فرد علاقه به دریافت اطلاعات جدید را دارد. مراحل یادگیری کوین ترودو بحثی طولانی و فوق العاده جالب است که نمی توان آن را در یک مقاله به طور کامل توضیح داد ولی به طور کلی میتوان گفت این چهار مرحله یادگیری فوق العاده است زیرا شما بدون آنکه خود اطلاع داشته باشید این مراحل را برای یادگیری مطالب جدید استفاده میکنید.

مراحل یادگیری کوین ترودو به چهار دسته خود ناآگاهی و ناشایستگی، آگاهی و ناشایستگی، آگاهی و شایستگی، نآگاهی و شایستگی تقسیم بندی شده است که او این مراحل را به طور کامل در سمینار خود به شما توضیح می دهد. پس از این 4 مرحله او شما را با قوانینی که بزرگترین افراد بشریت مانند توماس ادیسون کشف کردند آشنا خواهد کرد این قوانین به شما خواهند گفت ذهن و افکار ما دارای ارتعاش هستند و شما در زمانی که فکر میکنید ارتعاش هایی را به جهان ساطع میکنید و جواب این ارتعاش ها را دریافت خواهید کرد.

دانلود « سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو »

حجم 332 مگابایت

12 قسمت

قیمت رایگان

دانلود

نکته مهم: بعد از گوش دادن و پایان سمینار این پست رو بخونید

----------------------

قسمتی از سمینار جنجالی آرزوی تو دستور توست