چجوری روی دیوار تابلو نصب کنم ؟

Tuesday، ۱ Mehr ۱۳۹۹

چجوری روی دیوار تابلو نصب کنم ؟

۱.قبل از نصب، محل تابلو را تعیین کنید

تعیین موقعیت دقیق تابلوی شما ممکن است با توجه به جایی که میخواهید آن را نصب کنید، حساس باشد. پس ابتدا دیواری را که می خواهید تابلو را روی آن نصب کنید، انتخاب کنید؛ برای این کار:

  • نور را بررسی کنید: برای محافظت از رنگ نقاشی خود، از مکان هایی که نور مستقیم (نور خورشید، حتی هالوژن و نئون) وجود دارد اجتناب کنید، مخصوصا برای تابلوهای پاستلی که بسیار به نور مستقیم حساس است. رنگ دیوارها و محل مبلمان خود را در نظر بگیرید.
  • از ایجاد پارادوکس بُعد دوری کنید: جداسازی یک قاب کوچک بر روی یک دیوار بزرگ باعث می شود که آن را به چشم کوچکتر کند، یک فرمت بزرگ در گوشه ای از دیوار به نظر خفقان آور می‌رسد.
  • آن را با سبک دکوراسیون اتاق هماهنگ کنید: با عظمت نقاشی، رنگ فریم ها، وحدت در اندازه ها یا رنگ ها بازی کنید.
  • ارتفاع صحیح تابلو را تعیین کنید: قاعده کلی این است که مرکز تابلو باید در سطح چشم (حدود ۱.۶۰ متر) باشد.
  • با مداد گوشه های بالای قاب را علامت بزنید.
  • اگر هیچ کسی را ندارید که کمکتان کند و قاب را برایتان نگه دارد،قبل از سوراخ کردن دیوار از محل آن مطمئن شوید: یک الگو از قاب یا تابلو را به صورت دست ساز و با کاغذ محکم تهیه کنید و آن را روی دیوار قرار دهید حال با آن محل دقیق نصب را تعیین کنید.

۲. نقطه تعادل را پیدا کنید

پنج سانتیمتر از بالای تابلو و از دو طرف اندازه گیری کرده و علامت بگذارید. این دو نقطه را به هم وصل کنید. با استفاده از خط کش نقطه وسط آن و

نقطه اتصال تابلو را مشخص کنید. برای یک تابلوی بسیار بزرگ، بر روی خط نشانگر خود دو نقطه را تعیین کنید تا بتوانید تعادل کامل تابلو را برقرار کنید.

حالا برو تو بسته بندی نیم وال براتون میخ گذاشتیم بردار و بزن به دیوار و تمام